با یاورکارت به خرید

تنها کارت تخفیفی با ارائه تخفیف واقعی . شتاب و سرعت موتور خرید تان را با سوپر سوخت یاور کارت بالا ببرید.

با یاورکارت به خرید

تنها کارت تخفیفی با ارائه تخفیف واقعی . شتاب و سرعت موتور خرید تان را با سوپر سوخت یاور کارت بالا ببرید.

                                                       یاورکارت، تنها تکنیک موفق برای فروش 

                                                                                          یاورکارت، تنها همکار مطمئن در هنگام فروش

گروه پُر تلاش یاور با پرداختن به مقوله تخفیف به معنای واقعی به روشی نوین جهت فروش کالا دست یافـته فلذا با ابـداع کارت تخفیفی هوشمند(با نام تجاری یاور کارت) بدون کسر نمودن سود حاصله از فروش کالای تان، بستری را برای فروش کالا به همراه ارائه تخفیف دلخواه به مشتری برای تمامی فروشگاهها هموار می سازد. اما، در ارتباط با ارائـه تخفیف دلخـواه به مشتری این تنها "یاور کارت" است که به خریداران کالا هنگام خرید تخفیف می دهد. نه شما.

اهداف و دست آوردهای یاورکارت

1- هدایت مشتری به فروشگاه.

2- همکاری با فروشگاه داران جهت فروش بیشتر.

3- امکان ارائه تخفیف، به دلخواه مشتری در هنگام خرید از طرف شرکت.

4- بدون تاریخ انقضائ کارت

5- قابلیت: شتاب دهی به عملیات فروش کالا

6- تبلیغ رایگان برای فروشگـاه های طرف قـرارداد

7- امکان ایجاد کمک تسهیلات به فروشگاه داران طرف قـرارداد بمنظور خرید جنس بصورت عمده بدون کارمزد و سود. 

بیشتر بدانید... .

از مهمترین خصوصیاتی که این کارت را از بقیه کارتهای رایج تخفیفی مُتمایز می کند این دو نکته است. یک اینکه درصد تخفیف بصورت دلخواه می باشد و مقدار آن به نوع بسته تخفیفی که مشتری انتخاب می کند دارد. دوم اینکه برای تعیین % تخفیف دلخواه، نتها این مشتری است که با یاورکارت اقدام به بستن قـرارداد می کند. نه شما، هیچگاه مشتری برای گرفتن  تخفیف  بصورت مستقیم و چه غیر مستیم با شما فروشنده قـرارداد نمی بندد. فلذا این رویداد خوش آهنگ است که ضامن و انگیزه همکاری بی شاعِبه شما و علت بالا بردن تعداد فروشتان خواهد بود. از سوی دیگر این نکته که تخفیف دهنده به مشتری در هنگام خرید قطعاً شما فروشندگان کالا نمی باشد بالا ترین نقطه قوت یاور کارت است. از طرف دیگر یاور کارت، امکان فروش بیشتر و بی دغدغه ای کالا و امکان تبلیغ برای شما فروشگاه داران عزیز را فراهم می کند. شما از این پشتیبان قدرتمند جهت رونق کسب و کارتان میتوانید بالاترین بَهره را ببرید. درنتیجه شما فروشگاه داران در صورت ادامه همکاری فقط و فقط موظف به فروش نقدی و تأمین کالا هستید. توجه داشته باشید که کُل مبلغ کالا را قبل از ارائه کالا به مشتری از یاورکارت بصورت آنلاین (کارت به کارت) دریافت می کنید. یاورکارت بصورت مجازی و یا فیزیکی (درصورت درخواست کاربر) بوده و قابلیت خرید با اسکن QR را فراهم می سازد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حرف آخر: یاورکارت خود را موظف دانسته تا دانش خود را با شما فروشنده عزیز به اشتراک بگذارد. یاور کارت برای سود چند جانبه و تلاش صادقانه جهت خدمت به خریداران کالا، از شما فروشگاه داران دعوت به همکاری می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی